רוב האנשים מודעים לכך שתוכן איכותי המועלה באופן דינמי יומיומי וכולל מושגי מפתח מסוימים ופעולת החלפת קישורים בין אתרים מהווים שתי פעולות יעילות למטרת קידום אתר האינטרנט שלהם. למרות זאת, הם אינם  מודעים לכך שאחד הכלים החשובים ביותר כיום וזה שיכול להוביל לחשיפה משמעותית של אתר האינטרנט שלהם הינו סרטון תדמית. במאמר זה נסביר כיצד סרטון מסוג זה יכול לעזור לכם בקידום העסק שלכם וזאת באמצעות הגדלת התנועה ובכך גם את החשיפה לאתר האינטרנט של העסק.

מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא סרטון שמטרתו העיקרית היא יצירת תדמית חיובית של העסק/ מוצריו/ שירותיו. כאן מדובר על אחד מהכלים השיווקיים – מיתוגיים היעילים ביותר כיום. כלי בו עסקים רבים משתמשים. סרטון זה מעורר עניין בעיני הלקוח ומושך אותו להקליק על הקישור המצורף לסרטון ואילו קישור זה מוביל את הגולש לאתר האינטרנט של העסק. 

חשוב לקחת בחשבון שנכון להיום המרחב הווירטואלי צועד בצעדי ענק וכל עסק שמעוניין להצליח צריך להציג לראווה כרטיס ביקור באינטרנט וזאת דמות אתר אינטרנט של העסק וסרטון תדמית של העסק אשר עוזר לעסק להתבלט על פני מתחריו בעידן תחרותי זה. סרטון זה ישפיע על הצופה בו ויגרום לו להתעניין באותו עסק או מוצריו ובהתאם להיכנס אל אתר העסק. בשורה התחתונה ניתן לומר שכלי יעיל זה מגדיל את החשיפה של אתר העסק. נכון להיום נהוג להציג סרטוני תדמית ב- YOU TUBE, בבלוגים, רשתות חברתיות, כנסי לקוחות ובאתר האינטרנט.

סרטון תדמית לשיפור החשיפה 

ראשית כל חשוב לדעת שהעדפה הטבעית של רוב האנשים היא חשיפה ויזואלית וזאת על פני קריאת מאמרים או כל תוכן אחר הכולל מלל. מסיבה זו חברות ועסקים רבים מחליטים להגדיל את החשיפה לאתר האינטרנט שלהם באמצעות הטמעת סרטון תדמית המותאם לקהל היעד העיקרי שלהם באתר, ברשתות החברתיות, בבלוגים ובאמצעי תקשורת אחרים, דבר אשר כולל גם העלאת סרטון תדמית ביוטיוב. כיוון שההחלטה היכן להעלות את הסרטון חשובה, שכן ייתכן שהרעיון הטוב ביותר לחלק מהעסקים יהיה להעלות את הסרטון בפייסבוק או בטיק טוק ואילו לעסקים אחרים עדיף יהיה להעלות אותו ביוטיוב, חשוב שתפנו אל מומחה בתחום ייעוץ קידום אתרים, אשר יוכל לבחון את המצב של האתר שלכם ולייעץ לכם נקודתית לגבי העלאת סרטון תדמית למטרת חשיפה של אתר האינטרנט שלכם.

קידום באמצעות סרטון תדמית ביוטיוב

הנוסחה להצלחה בכל הקשור אל קידום באמצעות סרטון יוטיוב מורכבת משתי פעולות. הראשונה היא לוודא שהסרטון שלכם אכן מעניין, שונה, ייעודי, באיכות גבוהה וכזה אשר יגרום לצופים שלכם לצפות בו עד הסוף. הפעולה השנייה היא השכרת שירותיו של מומחה בתחום הקידום אתרים שיודע כיצד לגרום לכך שאותו סרטון תדמית יוביל להגדלת החשיפה והתנועה באתר (כמות גדולה של צופים בסרטון ולחיצה על הקישור אשר מוביל אותם לאתר שלכם). כאן, חשוב לשים דגש על כך שאיכות השמע בסרטון תהיה גבוהה, שזמן הסרטון יהיה עד דקה וחצי, שהגרפיקה תהיה ברמה גבוהה, שיהיו מילות מפתח רלוונטיות בכותרת, בתגיות ובמטה של התוכן על הסרט. שהכותרות יהיו רלוונטיות, שהתיאור יהיה ברור, שיהיה כתוביות וכמובן שהסרט יגרום למעורבות ותגובה כלשהי של קהל הצופים בו.

לסיכום, סרטון תדמית וכן סרטון אנימציה לעסק יכול להגדיל באופן משמעותי את החשיפה של אתר האינטרנט שלכם. בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, חשוב להשקיע בסרטון תדמית ממוקד ואיכותי המותאם לקהל היעד עליו תחליטו ולפנות אל חברה שמומחית בתחום קידום אתרים, פרסום באמצעות תוכן ומיתוג העסק שלכם ברשת האינטרנט. בהצלחה!

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *