חשיבותו של סרטון תדמית איכותי לעסק שלכם

הפקת סרטי תדמית לעסק שלך מהווה נדבך משמעותי במערכות הפרסום, השיווק והמכירות של העסק. וכאשר כל כך הרבה מונח על כף המאזניים, מומלץ להשקיע בחשיבה בבחירת האנשים שבחסותם מתנהלת הפקת סרטוני אנמציה לעסקים.

לפעמים, הפקת סרטון תדמית לעסק נראית כמו תהליך פשוט מהצד, כמו משהו שאפשר להכין עם מצלמה חכמה. "חכמה", תסריט בסיסי שנכתב על ידי בוגר מחלקת התקשורת, קריין שקיבלתי מהרדיו האזורי, וכמה שחקנים ומנצחים אחרים. כמו בכל תחום מקצועי, אנחנו מדברים על כל העולם. רק אנשי מקצוע בתחום שיודעים לשלב את הצורך העסקי במגמות האמנותיות ובעולם הטכנולוגי של הצילום יודעים כיצד לקחת את כל המרכיבים הללו, לגייס צוות מתאים לייצור, לבחור את הציוד המתאים ולערוך סרטון שיחזק באופן משמעותי את העסק ולתת לו ערך מוסף.

כעסק מקצועי, אתה גם יודע כי כאשר המתחרים שלך מורידים את המחיר זה כנראה על חשבון משהו באיכות הסופית של המוצר ושל התהליך. כך גם לגבינו. צלמים או מפיקים לרגע מציעים את שירותיהם במחירים זולים יותר מאשר מחיר השוק, אתה מתפתה להתפשר על משהו בתהליך – וזה יכול להיות ההבדל בין וידאו באיכות ירודה לבין וידאו שיספק את המסר שלך בצורה נכונה וייצור לקוחות חדשים.

אם כך , הדבר תמוה כיצד יתכן שבכל זאת יעדיפו הגולשים לבצע רכישת סרטון על ידי פילוח של מחירים מהזול ליקר עבור העסק שהשקיעו בו כלכך הרבה כסף , אך כנראה שהדבר הוא חלק מהאג'נדה שלנו הישראלים , לפלח את השוק על פי המחיר הזול, לבצע את הרכישה , ובסוף לנסות ולהוציא את המירב מההשקעה .

מה שנקרא – מקסימום איכות במינימום כמות .

לכן  ההמלצה שלנו היא להתעלם בשלב הראשון מהמחיר המוצע, על מנת לדלג על השלב הזה שבו כולנו כנראה לא נהיה אובייקטיבים, להבין מה החברה שמולנו רוצה למכור לנו , לבצע חקר שוק מקדים (עדיין לא לערוך השוואות מחיר) . וכך לאחר שהבננו מה הם נותנים, ומה מתוך זה אנחנו באמת צריכים ,רק אז לשאול על העלות של השירות, ורק בשלב הזה להתחיל לבצע חקר יותר מעמיק המשווה בין נותני השירות השונים ביחס למה שאנחנו צריכים .

חשוב לדעת , שכפי שבתחום עיסוקינו אנו מעריכים את הכסף שצריכים לשלם לנו , אל לנו לומר כיצד יתכן שעבור סרטון של דקה אחת מבקשים כלכך הרבה כסף ? אלא גם כאן , להבין מול איזה שירות אנו עומדים ורק לאחר מכן להתחיל להתלונן .



Recommended Posts