סרטוני אנימציה- כיצד מתבצע התהליך?

נתחיל עם מה זה בכלל אנימציה?

 

אנימציה היא אמנות להביא חיים לחפצים דוממים אחרת, או דמויות מאוירות / תלת מימדיות.

 

זה נוצר על ידי הקרנת תמונות רצופות במהירות, אחת אחרי השנייה, כדי ליצור אשליה של החיים.

 

אבל זה לא באמת הדבר הראשון שאתה מדמיין כשאתה שומע את המילה אנימציה, לא?

 

זה רק דברים טכניים …

 

אתה בטח חושב על דיסני, פיקסאר או ג'יבלי. נגיע לשם …

 

החלק החשוב מכל זה המילה חיים. הבאת חיים היא המהות האמיתית של תפקיד האנימטור. וישנן דרכים רבות לעשות זאת.

 

זה יכול להיות על ידי ציור.

 

זה יכול להיות על ידי העברת אסדות תווים על תוכנת תלת מימד.

 

זה יכול להיות עם בובות, דמויות חתוכות או דמויות לגו.

 

כשסקרנו עכשיו את הרעיון הבסיסי של מהי אנימציה, חשוב להבין את אוצר המילים והמונחים המיוחדים המשמשים בתעשיית האנימציה והקולנוע- להפקת סרטוני אנימציה לעסקים תוכלו להתרשם מהסרטונים שכבר הפקנו בעבר.

 

מונחים אלה יעלו לעיתים קרובות, אז בואו ניקח כמה דקות לעבור עליהם:

 

ציר זמן- הוא החלק של תוכנת האנימציה שמייצגת את התקדמות האנימציה לאורך זמן.

 

בהתאם לתוכנה, אנו עשויים להשתמש בציר הזמן כדי לבצע שינויים בעיתוי האנימציה, כמו גם במיקום האלמנטים.

 

מסגרת- קצב הפריימים של סרטוני אנימציה הוא מספר תמונות בודדות (או מסגרות) אשר מוצגת במשך תקופה של שנייה אחת. זוהי הגדרה שתוכל להתאים בתוכנת האנימציה.

 

הנפשה מתבצעת בדרך כלל ב 24 פריימים בשנייה (FPS).

 

עבודה על אחד ושניים

עבודה על אחד או שתיים זה מונח המשמש באנימציה מצוירת ביד.

 

עבודה על אחת מהן פירושה לעשות רישום חדש על כל מסגרת אחת של האנימציה.

 

עבודה על שניים פירושה להחזיק כל רישום לשני פריימים, כך ששנייה אחת של אנימציה ב 24 פריימים בשנייה תהיה רק ​​12 רישומים, ולא 24.

 

באנימציה דו מימדית העבודה על שניים נראית בסדר ברוב המקרים, ויש אפילו מקרים בהם רישומים יכולים להיות מוחזק יותר. בתלת מימד, עם זאת, העבודה על זו היא התקן.

 

צילומים וסצנות

בדרך כלל ביצירת סרטי פעולה חיים, המונח "צילום" מתייחס לתמונות שבין עריכות מצלמה, בעוד סצינה היא כל הצילומים והדיאלוג שמתרחשים במקום מסוים במשך חסימת זמן רצופה.

 

עם זאת, באנימציה אנו משתמשים לעתים קרובות בביטוי "סצנה" ו"צילום". כשאנחנו מדברים על סצינה / צילום, אנו מתייחסים לרוב לחיבור אנימציה ספציפי אחד רציף בין קטעי מצלמה.

 

בהנפשה מצוירת ביד, מסגרות מקשים (או סתם מקשים) הן התנוחות החשובות העיקריות המגדירות את הסצינה. התפלגות מגיעות בין מקשים ומגדירות מה תהיה התנועה ממפתח למפתח. בין הארונות הם כל המסגרות שנמצאות בין לבין כדי להחליק את התנועה.

 

בתלת מימד, מסגרת מפתחות היא כל מיקום בציר הזמן בו האנימטור הגדיר את מיקום הדמות. בין הארונות הם כל המסגרות שהמחשב מפרש או מייצר אוטומטית כדי להעביר את הדמות ממפתח למפתח.




תזמון פירושו המספר הכולל של המסגרות שישמשו לתנועה. ריווח הוא כמות השינוי המגיעה בין כל מסגרת. צמצום המרווח הופך את האובייקט לאט יותר, תוך הגדלת המרווח גורם לו להיראות מהיר יותר.

 

בהנפשה דיגיטלית ההקלות היא כיצד נשלטת המרווח, בדרך כלל באמצעות גרף תנועה על ציר הזמן.




הרצת בצל

כאשר מפיקים סרטון אנימציה לעסק, זה יכול להיות מאוד שימושי להיות מסוגל לראות יותר ממסגרת אחת בכל פעם.

 

בהנפשת נייר זה נעשה על ידי רישומים מרובים על שולחן אור, אך בתוכנות אנימציה מודרניות יש לעתים קרובות תכונה הנקראת עור בצל. זה מאפשר לך לראות ייצוגים שקופים למחצה של המסגרות מאחורי או לפני המסגרת הנוכחית שאתה עובד עליה.





Compositing -הוא התהליך של הצבת כל החלקים הסצנתיים האישיים כדי ליצור את הפלט הוויזואלי הסופי.

 

יתכן שיש לך רקע, תווים מרובים ותפאורה מסוימת שכולם מפותחים בנפרד. הלחנה היא כיצד כל היצירות הללו מתאגדות לסצנה אחת.



 

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *