10 טיפים חשובים לפני שאתם מתחילים לעבוד על סרטון תדמית עבור העסק שלכם.

1.      אני הולך לגלות לכם סוד :

סרטון תדמית של חברה/עסק חדש איננו חייב להיות משעמם.

מטורף נכון ?!

אז זהו , שאחד הדגשים שפחות שמים לב אליהם הוא בדיוק העניין הזה.

הרבה חברות משקיעות המון כסף על מקצועיות ותפאורה,

אך על דבר אחד לא שמים את הדגש , לפחות לא מספיק .

והוא – הנאת הצופה מראיית סרטון התדמית!

אין שום בעיה שהסרטון יהיה סופר מקצועי ויחד עם זאת כיף לצפייה.

הרי בסוף אתם רוצים לקוחות שיסתקרנו ויתעניינו במה שאתם עושים,

לכן אתם חייבים להעביר להם את ההנאה מתוך סרטון התדמית שלכם.

שכמובן לא יהיה ארוך מדקה אחת .

במאמר הזה , אנחנו נבין מה בדיוק סרטון תדמית אמור לתת לעסק שלכם,

ובמה להתמקד על מנת להפיק את המירב עבור סרטון התדמית שלכם.

אז בואו נצלול פנימה .

2.      ישנם שני סוגים עיקריים של סרטוני תדמית ארגוניים:

פנימי וחיצוני.

סרטונים פנימיים של החברה הם עבור אנשים שעובדים עבור החברה שלך.

כל הודעה שצריכה לחזור על עצמה יכולה להפוך לסרטון תדמיתי רב ערך עבור העובדים:

סרטוני בטיחות במקום העבודה וסרטוני הסברה של החברה הם הסוגים הנפוצים ביותר.

סרטונים חיצוניים של חברות יכולים להיות בעלי השפעה חיובית על השורה התחתונה.

 רוב הסרטונים הארגוניים משמשים כתוספים לסרטוני השיווק והפרסום שלכם, אבל זה לא אומר

שהם פחות חשובים ושאתם יכולים לחסוך באיכותם.

יצרנית וידאו ארגונית כמו אנימיישן עושה את זה מהר ויודעת ליצור סרטון תדמית שיתאים לארגון שלך .

 

3.      אם אינך בטוח כיצד להתחיל לבנות את סרטון התדמית שלך,

אז חכה רגע לפני שאתה קופץ למים ותסקור את הטיפים הקצרים האלו:

 

4.      סרטון  'אודות' :

כנראה שכבר יש לך דף 'אודות' באתר האינטרנט שלך.

אבל האם מישהו קורא את זה? אני מניח שלא .

סרטון תדמית טוב על אודות החברה שלך יכול לתת דחיפה משמעותית,

בערך פי 50 מכמה פסקאות בדף אתר האינטרנט שלך.

 

5.      סרטון שאלות נפוצות:

יצירת סרטונים שעונים על השאלות הנפוצות ביותר בנוגע למוצר או לשירות שלך.

סרטון כזה יכול להפחית את עומס העבודה של צוותי שירות הלקוחות ולשפר את חוויית הלקוח הכוללת שלך הרבה יותר ממה שאתה יכול לדמיין.

 

6.      סרטון המלצה של לקוחות:

אתרים עם סרטונים הם בעלי סיכוי גבוה פי 53 להגיע לדף הראשון של Google,

ולכן עדויות וידאו יכולות לעזור לך להשיג את ההוכחה החברתית שלך בפני לקוחות נוספים (מה שאומר יותר המרות).

 

7.      סרטון הסברה:

אנשים לא יקנו משהו אם הם לא יודעים מה זה.

סרטון הסברה מציג את המותג שלך ומכסה שאלות חיוניות כמו מה שהעסק שלך עושה,

 למי אתה עוזר וכיצד תוכל לעזור לו.

 

8.      סרטוני הדגמה של מוצרים או שירות:

סרטון הדגמה טוב יכול לעזור לך להשיג יותר לקוחות,

להקל על עקומת הלמידה עבור לקוחות חדשים,

ולהפחית את המתח על צוותי שירות הלקוחות שלך.

יש עוד יותר סוגים של סרטוני תדמית עבור חברות,

אבל אם אתה תתחיל עם חמשת אלה,

זה כבר יספיק לך כדי להגיע לנתח מכובד מהלקוחות הפוטנציאלים שלך.

9.      עכשיו בואו נדבר על הדוגמאות הנהדרות של חברות הווידאו המצליחות (ותבניות הווידאו שיעזרו לכם להפיק את המירב).

יש הרבה כיוונים שאתה יכול ללכת עם סרטוני תדמית ארגוניים.

הכל תלוי באישיות של החברה שלך/הפרויקט:

האם החברה שלך מהנה?

או שהיא נוקטת בגישה מקצועית יותר?

האם החברה שלך נוסדה אך ורק על חדשנות?

 

 

אלה הם כמה מסרטוני התדמית הטובים ביותר באינטרנט.

תצפה בהם, אתה כבר תקבל את ההשראה שאתה צריך ( הם באנגלית אבל אני מניח שתסתדר)

 

סרטון תדמית אנימציה:

לפעמים וידאו הוא באמת הדרך הטובה ביותר להסביר דברים.

 כתיבה על העסק בלי לחוות אותו הופכת את זה  למשעמם.

סרטון וידאו יכול להבהיר את מצב הרוח בחברה.

מרכז האיגוד של דובאי עשה עבודה נהדרת ,

על מנת להפיק את המרב מסרטון התדמית שלהם באמצעות אנימציה,

כדי להאיר את הטון ולהחזיק את תשומת הלב של הצופה.

זה לא הישג קטן כאשר המוצר שלך הוא מקום עבור עמותות שמקימות חנות.

תחום נוסף שבו הם עשו עבודה מצויינת הוא אורך הסרטון ביחס למלל. זה פחות מדקה וחצי, וזה

מספיק זמן להגיד למבקרים מה הם עושים .

סרטון וידאו הוא מדיום חזותי.

סרטונים מונפשים ואפקטים ויזואליים פשוטים יכולים לעזור לחזק את ההיבט שמקבלת תשומת הלב

של כל סרטון ארגוני, כך שתוכל לספק מידע שעלול לגרום לאנשים לישון אם זה לא היה סרטון.

סרטון תדמית אנימציה יכול להיות יקר וקשה להפקה,

אבל מכיוון שבאנימיישן כבר נמצא כל הידע והעובדים המקצועיים,

אנו יודעים להפיק את הסרטון תדמית אנימציה במינימום זמן,

וחשוב לא פחות ,

 

במינימום כסף. וכך אתה יכול להתמודד עם נושאים כבדים בקלות.

סרטון תדמית מצחיק: 

זה לכל דבר ועניין, סרטון תדמית,

אבל זה מראה הרבה על החברה לאורך הדרך.

הסיבה עיקרית שזה עובד כי זה כיף.

בגלל זה אנשים צפו ושיתפו אותו, ובתוך חודשיים כולם ידעו מה זה מועדון הגילוח.

סרטון התדמית הזה הוא נהדר כי זה אומר לך כל מה שאתה צריך לדעת ב 10 שניות הראשונות.

אתה מיד יודע מה הוא מועדון גילוח הזה,

מי זה בכלל, ואיך זה עוזר ללקוחות.

אתה גם מהר מאוד מבין מדוע לבחור דווקא בו על פני המתחרים.

 

The Takeaway: סרטון ההסבר שלך יכול להיות באורך של דקה או שתיים,

 

אבל אנשים צריכים לקבל את המסר העיקרי שלך ב 10 עד 30 שניות הראשונות.

שימו לב לסרטון הבא :

אין צורך במילים מיותרות…

סרטון תדמית קלאסי :

הדבר החכם ביותר שהם עשו עם סרטון התדמית הזה,

היה לתרגם כל תכונה של היישום לטובת המשתמש.

כל נקודה מוצגת בקלאסיקה, "מנטה עושה את זה, אז אתה יכול לעשות את זה",

 כך הצופים מיד יודעים אם הם צריכים את זה.

הסרטון מסתיים גם עם קריאה מצוינת לפעולה.

הסרטונים הארגוניים שלך אינם צריכים להיות קידום מכירות מטורף,

 אך על הלקוחות לדעת כיצד ליצור קשר עם החברה שלך לאחר שצפו בסרטון הארגוני שלך,

בין אם כדי לבצע רכישה או ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות.

סרטון התדמית שלך אמור לספר ללקוחות פוטנציאליים כיצד המוצר או השירות שלך יכולים לתת

 

להם להפיק תועלת מהם ומה הם צריכים לעשות לאחר צפייה בסרטון.

סרטון תדמית שסוקר את צוות העובדים שלו :

הברק של הסרטון הזה הוא שזה מצחיק מספיק כדי לצפות בו, גם אם אתה לא מחפש לעבוד ב-HubSpot.

זה גם טוב כדי להגיע ללקוחות.

 

 מי לא רוצה לקנות מחברה שמתייחסת לעובדיה טוב ומאפשרת להם ליהנות (אבל עדיין מייצרת עבודה מקצועית) ?

סרטון תדמית שמספר על מה שאתם עושים :

כחברת ייעוץ ל- Practicus יש למכור את הגישה שלהם בדיוק כמו השירות שלהם, ולכן סרטון

 

התדמית שלהם הוא דוגמה מצוינת להדגיש איך לעזור ללקוחות שלך.

אם האמונות של החברה שלך או השיטות שלך הן משהו שקובע את העסק שלך,

עליך להדגיש את אלו בסרטון התדמית הארגוני שלך.

אם החברה שלך פועלת בשוק צפוף,

אז בידול העסק שלך הוא בדיוק מה שאתה אמור להתמקד בו בסרטון על מנת שיבחרו דווקא בך.

השתמש בסרטון התדמית  שלך כדי להדגים כיצד או למה אתה עושה דברים,

 

אם זה מה שעושה את החברה שלך שונה מהמתחרים.

סרטון תדמיתי המשתמש בהמלצה של לקוח :

המפתח להצלחת סרטון המלצת לקוח הינו אותנטיות. לתת ל- "לקוחות אמיתיים, לא שחקנים" לדבר

עם זאת, אותנטי לא אומר לא מקצועי. AirBnB הצליחו להביא את האיזון בין אותנטיות לבין

 

מקצועיות.

כן, ברור שהאנשים הספיקו לחזור לפני ההקלטה על הצהרותיהם.

 אף אחד לא טעה במילים שלו או אמר "מממ" שש פעמים.

אבל הבמה, הבגדים, והדיאלוג, הכל מרגיש מאוד טבעי,

ולא יותר מדי חזרות, מה שהופך את סרטון התדמית הזה

להיות ברמה גבוהה מאוד מצד אחד, אך מרוויח את אמינות הלקוח מן הצד השני.

תסייע ללקוחות שלך לתכנן את המלצותיהם, אבל לא לכתוב את הביקורת עבורם !

 

לקוחות הם המשפיעים החזקים ביותר שלך !

 

1.      זהו זה לטיפים שלנו על סרטוני תדמית ארגוניים. אנו מקווים שהטיפים האלו נתנו לך כמה

 רעיונות .ולסיום הטיפ האחרון הוא . תן למקצוענים לעשות את הדברים בפועל, אתה תכתוב

את התסריט לאחר ההשראה שקיבלת כאן , ואנימיישן או כל חברה אחרת תשמח לקחת חלק

 בהיבט המקצועי של הפקת סרטון התדמית שלך .

אם קיבלת השראה ואתה מרגיש שאתה יודע מה אתה רוצה רק חסרים לך כמה פרטים בהיבט

המקצועי,

אל תהסס, פנה אלינו -אנימיישן ואנו נפיק לך את הסרטון האולטימטיבי עבור העסק שלך בתוך זמן

 

קצר . 

Recommended Posts